keskiviikko 21. elokuuta 2019

Nätti ja helppo



Nätti ja helppo?

Ehei, en minä.

En ole mutkaton. Minulle on elämässä kerääntynyt tavallista enemmän kolhuja, sekä näkyviä että näkymättömiä.

En ole itsekäs, mutta olen omassa, uudelleen kasatussa kehossani sinut itseni kanssa.

Olen kokenut traumoja, mutta minulla on edelleen paljon annettavaa niin henkisesti, kuin fyysisestikin.

Minulla ei ole helppo elämä, mutten vapaaehtoisesti anna sen vaikeuttaa elämistäni.

Välillä lannistun, mutta taistelen joka kerta itseni läpi alakulosta ja hymyilen taas.

Välillä joudun muistuttamaan itselleni, ettei kenelläkään ole enää valtaa vaikuttaa alentavasti itsetuntooni, jonka vaivalla olen rakentanut. Mutta asenteeni on edelleen kohdillaan. Uskon huomiseen.

En suostu olemaan mitään muuta, kuin superpallo, joka pomppaa sitä korkeammalle, mitä kovempaa sitä lyö lattiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ovia

Aukaisin oven, enkä saa sitä enää kiinni. Olen ihan vilpittömästi ollut sitä mieltä tai vakuuttanut itseni siihen uskoon, etten enää ka...